Over Alida Ennie

Ik ben Alie. Ik ben 58 jaar en een van mijn hobby's is schrijven. Niet elke dag en soms ligt het jaren stil. Ik schrijf over van alles en nog wat: over mijn hond, mijn hobby's of over mijn ervaringen in het leven.
Dit jaar heb ik voor het eerst een boek gepubliceerd, 'Fluister het maar in mijn oor'.
'Fluister het maar in mijn oor' is een autobiografisch verhaal en gaat over (complexe) Posttraumatische Stresstoornis (PTSS), de impact hiervan op mijn leven en mijn gezin en de behandeling ervan met EMDR.
Het is uitgekomen als E-book. Deze kost 16,49 en is uitsluitend via BOL.com te downloaden.
De paperback kost 16,95 Euro en kan via mij besteld worden of via BOL.com.

woensdag 21 september 2016

logo


1 opmerking:

  1. Hallo Alida,

    Na wat zoekwerk ben ik op je blog terecht gekomen en zag ik dat je een boek hebt gepubliceerd.

    Allereerst wil ik zeggen dat ik het erg dapper vind dat je hier openlijk over kunt/wil schrijven.

    Helaas hebben onze cliënten hier vaak meer moeite mee. Ik hoor nog wekelijks dat mensen de stap naar een psycholoog moeilijk vinden. Erover praten met mensen in hun omgeving is vaak nog moeilijker. Vaak worden er
    Helaas zien de meeste mensen hun klachten dan ook als een zwakte.

    Graag willen wij, als psychologenpraktijk, dit taboe doorbreken en mensen laten zien dat het niet erg is en je er zeker niet voor hoeft te schamen.

    Ik zal me even voorstellen, ik ben Aimée Faarts, en ben eigenaar en psycholoog bij Psychologenpraktijk Amatus te Elsloo ( Zuid-Limburg). Als psychologenpraktijk streven wij ernaar om de geboden zorg zo laagdrempelig en toegankelijk mogelijk te houden.

    De reden waarom ik je contacteer is omdat wij momenteel bezig zijn met het opstarten van een project waarbij gastbloggers kunnen schrijven over hun persoonlijke ervaringen met bepaalde problematieken.

    De bedoeling is om vaste gastbloggers te vinden die bereid zijn om hun persoonlijke verhalen te delen op onze website. Dit uiteraard anoniem indien dit gewenst is.

    Door het plaatsen van deze blogs willen wij proberen om cliënten te overtuigen dat het niet erg is om bepaalde problematieken en klachten te hebben. Daarnaast willen wij deze personen een herkenningspunt bieden echter vanuit het oog/leven van iemand die hetzelfde doormaakt of door heeft gemaakt. Hopelijk kunnen wij door middel van dit project het taboe rondom depressie en andere klachten beetje bij beetje doorbreken.

    Wij zijn momenteel nog in de prille begin fase van het project en zijn op zoek naar kandidaten die mee willen werken aan dit project. Het plan is om dit project in februari 2017 te laten starten met een regelmatige toestroom van postberichten. We hopen wekelijks een blog bericht te kunnen plaatsen op onze website. Waarbij iedere week een andere klacht/problematiek aan bod komt.

    Omdat je zo een mooi en inspirerend blog hebt, zou ik je graag willen vragen of je misschien interesse hebt om deel uit te maken van onze gastbloggers?

    Mocht je geïnteresseerd zijn, dan zou ik je graag willen vragen een mail te sturen naar: aimeefaarts@psychologenpraktijk-amatus.nl

    Hartelijke groet,
    Aimée Faarts

    www.psychologenpraktijk-amatus.nl
    aimeefaarts@psychologenpraktijk-amatus.nl

    BeantwoordenVerwijderen